Mărturisesc că nu am fost niciodată la un test drive. Nu zic că nu mi-ar fi plăcut, mi-ar fi plăcut un test drive din ăla mișto: un weekend la munte cu un 4×4 mai arătos. Dar cum nu am avut nici banii, nici interesul real în a cumpăra o astfel de mașină. Cum nu am câștigat vreo campanie, nu m-am înscris pentru un testdrive din ăla clasic de 5-10 km.
Cum nu am condus până acum o mașină electrică, aș fi interesat de un test drive cu Dacia Spring. Despre care cred că o să mi se și potrivească că mașină de toate zilele. Pe viitor estimez o navetă de 14-17 km pe sens.
Dacă mă gândesc bine probabil aș putea să mă descurc cu dimensiunile reduse ale lui Spring dacă de CORSA sunt mulțumit. Despre utilizarea Dacia Spring am povestit mai demult.
Dacă apare prin showroom-uri posibilitatea de test drive pe Dacia Spring mă voi înscrie pe liste.
La cat hype este pe net si la agentia cu care lucreaza cred ca mai dureaza un pic cu test drive-ul. Sunt tare curios sa vad in ce directie se duc precomenzile acelea, cate vor fi onorate, daca o sa faca cienva public asta.
Masina este una pentru oras. Cumva am avut impresia ca au dus-o in zona de crossover 🙂
Eu nu prea aș vedea-o nici pentru oraș, mi se pare dificil de încărcat. Mai degrabă pentru suburbii…așa o văd eu, și în general astea cu încărcare.
Păi na, cumva trebuiau să evolueze treburile, dacă “mama” are nasul cârn nici la “băiat” nu-i crește drept :))
Tata Renault :)) așchia nu sare departe de trunchi
Și eu am fost curios cum se conduce o electrică și mi-am făcut curaj într-o seara. Am închiriat una cu prietena, folosind aplicația spark. Nu am fost impresionat, cumva îmi lipseau acele vibrații produse de un motor cu combustie. Își făcea treaba și atât. Am mers cu un Renault Zoe. Pentru navetă scurtă merge.
Am văzut în București, dar am ajuns cu mașina acolo…deci nu am avut nevoie de o astfel de mobilitate. Noi nu avem astfel de alternative, în Brăila-Galati. Am înțeles că este diferit pe frânare și chiar și accelerarea este diferit.