Internet

Soția și influencereala

I-a apărut doamnei Pato acum vreo săptămână pe Facebook, o promoție targetată probabil pe mămici de bebeluși de la Pampers.

Ofereau spre testare niște mostre de scutec tip chiloțel. Pentru niște date cu caracter personal :)) și ceva user feedback distribuit în social media.

Cum bebelina este la limita de greutate noi nu am achiziționat tipul acesta de scutece de la nicio altă marcă și i s-a părut momentul propice să experimentăm, mai ales dacă e rost de “gratuități”.

Ieri a sosit coletul, un pack de 22 de chilotei.

Acum soția trebuie să se ocupe de cealaltă parte, cea cu obligațiile de influenceriiță wanabe.

Social media marketing

Este frumos că brandurile de larg consum își îndreaptă atenția și spre consumatori și le acordă pe lângă un mic beneficiu șansa să vadă cum este cu “influencereala”, într-adevăr la o scară mai mică. Acum poate o să înțeleagă și soția că nu este chiar simplu să produci ceva inclusiv pentru blog, Facebook, Instagram, nu mai zic de YouTube, Tik Tok s.a.

Cred că am mai văzut astfel de mișcări prin campanii Buzz Store, sau ceva de genul.

Tagged , ,

3 thoughts on “Soția și influencereala

    1. Sincer eu tot de Huggies sunt cel mai mulțumit la scutece de bebeluși. Ăștia de la Pampers sunt parfumați, am evitat să folosim produse colorate, parfumate, etc.
      Soția tot mă plictisește că Bambo sunt mai “chemical free”, dar eu tot la Huggies am rămas îmi plac că absorb foarte bine, iar acei elastici nu o jenează dar nu am avut nici evenimente de udat, murdărit patul cum am avut cu alte tipuri și am testat câteva datorita soției :(. Eu sunt tipul care dacă mă mulțumește ceva mă opresc din căutări. Procesul de căutare consumă resurse, riscurile de a pierde timp și bani sunt ridicate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *