Viata

Cine are răbdare să răspundă la chestionare telefonice?

Din când în când, sunt sunat nu știu de ce firme care îmi propun să-mi pierd câteva clipe din viață să le răspund la câteva întrebări. Am făcut greșeală să fac asta, și băieții/fetele te iau pe departe gen hai sa discutăm despre servicii de telefonie sau de televiziune.

Cam așa începe totul. Apoi din aproape în aproape fără să îți dai seama ajung să te întrebe și detalii sensibile, cum ar fi cat câștigi, dacă suferi de boli, câți copii ai, ce vârste au.

Totul sub ideea anonimatului!

Dar ei când te sună deja știu cine ești, ba chiar îți spun alo:” Dl Pato doriți să participați la un sondaj “X*zg”?”.

Când eram mai tânăr și aveam răbdare și timp liber am făcut chestia asta până la final și firește am dat tot felul de răspunsuri care nu țineau de mine, până am ajuns la subiecte de genul prezentat. Adică nu știu cine ești?

Au numărul tău, au și adresă și nume poate și alte informații, gen vârstă, etc. Ați înțeles ideea!

Acum îi trimit la plimbare, dacă nu am chef să-mi pierd timpul, dacă este ceva scurt nu dau atenție și dau răspunsuri contradictorii cu ce este real.

De ce?

Fiindcă nu merită!

10 thoughts on “Cine are răbdare să răspundă la chestionare telefonice?

  1. Cea mai nașpa experiență pentru a avut-o cu mine o tipă ce vindea asigurări.

    Asta legat de întrebări. I-am dat “credit” pe care l-a folosit în defavoarea ei.
    Aroganța din tonul voci ei nu dispăruse totuși decât poate pe final. Până când am informat-o că eram la job și că îmi rup din timpul meu să-i dau și ei o bucată de pâine, că așa vrea plm. Bine, nu i-am spus chiar așa, dar a înțeles, că era fată deșteaptă. 🙂
    Am lăsat-o să-și spună lecția, am refuzat oferta, și aia a fost.

    1. Faza este că nu știu de unde tot fac rost de numere de telefon și date…pe de altă parte înainte nu-mi cereau peste tot atât de multe date, acum ai dacă mă duca dentist, mă întreabă că ce lucrez. Dude contează? Caria mea e influențată de meserie?

  2. Si dupa aia te intrebi de unde au numarul tau, diversi candidati/partide?! 🙂 Primul lucru pe care il fac cand sunt sunat (foarte rar, cred ca odata sau de doua ori) e sa ii intreb de unde au numarul meu de telefon/date personale si sa le solicit, conform GDPR, sa imi scoata din baza lor de date aceste date personale. Nu raspund la asemenea chestionare, nu incurajez asemenea practici. Singurul feedback pe care l’am mai dat a fost la chestionarele pe email trimise cu acordul meu de UPC (cand exista UPC) care s’au dovedit si bagate in seama, la ultima conversatie cu ei (fiind sunat dupa ce l’am completat) obtinand un pachet mult mai bun la cel de televiziune deoarece in chestionar ii criticasem ca nu sunt multumit de oferta. Aia a si fost singura companie cu respect fata de clienti, de fiecare data avand o comunicare foarte buna cu ei, trist este ca acum au fost preluati de budafon care probabil ca au venit si cu politica durincurismului de la budafon, ca de cand au fost preluati nici ca nu am mai primit vreun chestionar de ala pe email, desi la UPC exista o evaluare la cateva luni si de fiecare data cand apelai la serviciile lor cu clientii, fiind mereu solicitata opinia ta cu privire la modul in care ti’au vorbit si rezolvat problema raportata, in rarele cazuri cand acestea apareau. In rest, “tratament” de genul asta am mai avut doar cu service’uri de pe dincolo la anumite produse premium, gen Sony VAIO, daca apareau probleme in garantie. S’au dus si aia intre timp.

    1. Cate o dată mă mai plictisesc si le dau apa la moară! De servicii premium nu prea am beneficiat, dar ce tine de zona profesională lucrez altfel.
      Mai ales daca este in interesul meu sau al companiei pe care o reprezint.

  3. La mine e simplu. Nu raspund la telefon la numere necunoscute. Asa rezolv toate problemele. Oricum, telefonul e pe DND.

  4. Eu n-am ajuns la performanta dlui de mai sus de a nu mai raspunde la niciun numar necunoscut, insa deindata ce aud ca e vorba de un sondaj/chestionar sau tanti de la vodafone care vrea sa ma convinga sa trec la abonament, inchid telefonul instant.

    1. Bune că nu-i trântești și o înjurătură. Sunt chiar agasanți și mincinoși unii de aceea nu recomand. Mai ales bătrânii pot cădea în plasă sa ii ia pe departe și la un moment dat sa ii intrebe de economiile ce le dețin, să le întindă curse șmecheri gen metoda accidentul Covid sau de alte forme similare și să piardă toată agoniseala.

  5. Îmi vine să le închid imediat după ce se prezintă și-mi spun de unde sunt, dar nu e frumos, așa că le răspund respectuos că nu sunt interesat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *