În orice localitate urbană există o problemă referitoare la parcări. Acest aspect se datorează nivelului de trai care a crescut, din ce în ce mai multi români își permit 1-2 mașini per familie (mai există și excepții cu 3-4 mașini). Ne bucurăm că putem, dar apare problema unde lăsăm mașină dacă într-o zonă de blocuri toții locatarii dețin automobile.
Soluția cea mai ușoară este să te apuci sa tragi linii de asfalt și să taxezi comunitatea. Asta se întâmplă la Galați, dar și în alte locuri din țară.
Problema la această practică este că nu văd unde este beneficiul pentru comunitate. Ok suprataxezi oamenii că au mașină, oricum plătesc impozit local pentru ea, nu-i așa?
Aveți grijă în Piața Centrală!
Dacă pe strada Tecuci, care are sens unic cu intrare din Traian, în zona Pieței parcarea cu plată era doar pe partea dreaptă, acum băieții de la primărie s-au gândit să mai tragă niște linii de vopsea și pe partea stângă. Pe această parte a străzii Tecuci indicatorul rutier arăta oricum staționarea interzisă.
Bravo băieți! Dar unde este beneficiul comunității din aceste practici?
In altă ordine de idei, s-a construit, în zona ANCORA, o parcare supraetajată. Mișto! N-am ce zice, doar că personal mi se pare o zonă de case, sunt și vreo două blocuri prin zonă. Eu as plasa o astfel de parcare undeva unde exista o reală problemă, între blocuri. O fi exiatat și acolo, nu am discutat cu locatarii din zonă dar as vrea să aflu la 6 luni, un an gradul de ocupare a parcării. Ar fi interesant să vedem cu toții cât de bine gândite sunt lucrările din Galați.
Până atunci ne bucurăm că se muncește. În Galați se muncește!