advertise

Specialistii de marketing, spamul si afilierea

Dupa dezvoltarea celor mai cunoscute doua sisteme de afiliere din Romania 2Parale si Profitshare 2.0, au aparut si specialistii in vanzari online, ca ciupercile dupa ploaie.
Dar ce marketing stiu ei defapt, stau ei sa studieze piata, sa o segmenteze dupa target-ul urmarit, sa faca strategii de actiune…ei spameaza pur si simplu, ca doar facebook sau blogul personal nu prea deranjeaza daca exista activitate.

Deja au inceput si cu Black Friday 2013
Personal cred ca o sa fie cel mai mare spam din instorie cu afilierea in Romania de Black Friday in acest an.
Peste vreo luna abia are loc Black Friday, marea zi in care reducerile mai mult sau mai putin fictive vor bloca site-urile marilor sau micilor magazine online din Romania. Ziua in care cei mai buni strategi de marketing si afiliere vor reusi sa castige banii pe care peste vara n-au reusit sa-i stranga…ziua in care romanii isi vor usura buzunarele probabil de zeci de milioane de euro.

Afilierea in Romania e prost inteleasa, noi fiindca nu ma exclud, observ ca ne orientam pe spam…ca nu strica un link afliliat in plus nicaieri unde ar putea avea putina vizibilitate si crea cateva vanzari, ceea ce implicit ar aduce in cont cateva beri sau poate ceva bani seriosi.

Afilierea ar trebui vazuta ca pe o veritabila afacere, poate chiar plecand ca o adevarata afacere de la un plan adevarat de afaceri care sa fie adaptat pentru aceasta noua practica de online marketing, noua cel putin prin tara noastra, ca prin strainatate nu mai este de mult.

Insa la noi e diferit, chiar si eu am explicat ce inseamna afilierea pentru mine in articolul Afiliere 2.0.
Pentru un blogger ca mine, faptul ca iti cumperi un produs pe care oricum l-ai cumpara online la oferta cea mai buna, prin linkul meu afiliat sau prin bannerul ce iti apare acum in stanga, reprezinta un ajutor pentru ca activitatea mea pe blog sa fie incurajata.
Ma bucur ca Afilierea 2.0 prin Profitshare a adus comisioane mai umane, astfel comisioanele mele acum arata cam asa:
intre 1-10 % comision ofera Emag.ro.
3% comision ofera magazine precum: www.pcfun.ro , www.electrofun.ro, www.flanco.ro;
– intre 5.00% – 7.00% comision ofera www.wineandcompany.ro;
6% comision ofera www.sportisima.ro si www.strollers.ro;
8% comision ofera www.zuga.ro si www.runningshop.ro;
10% comision ofera www.fungift.ro;
11% comision ofera www.military-shop.ro;
16% comision ofera www.nailshop.ro;
20% comision ofera magazinele online: www.matar.ro, www.urbanones.com, www.laredoute.ro, www.pantofioriveseli.ro, www.rubyfashion.ro;
24% comision ofera www.comodo.ro;
26% comision ofera www.sevensins.ro;
30% comision la ceasurile www.nooncopenhagen.ro.

Comisioanele sunt super atractive pentru oricine, chiar si pentru noi bloggerii…dar din experienta mea nu prea se fac vanzari prin intermediul unui blog generalist si personal ca al meu.

Un exeplu al marketingului afiliat prost aplicat il reprezinta acest articol!

Tagged , , , , , ,

9 thoughts on “Specialistii de marketing, spamul si afilierea

  1. Pato, de fapt ce ai vrut sa spui cu postarea asta? Sper sa vinzi un sutien, sau poate o tableta, sau de ce nu o pereche de adidasi?

    1. Ca nu stim ca bloggeri si nu numai sa folosim corect afilierea, ca ar trebui sa invatam de la ceea ce au invatat cei care o folosesc de mai mult timp ca noi, pentru a nu repeta greselile “nefortate”.
      Fireste ca nu m-ar deranja sa cumparati nici lenjerie, nici ghete ori vreo geaca de iarna cu puf de gasca.

  2. Cred ca cei care castiga binisor din afiliere nu o fac pe bloguri ci pe site-uri dedicate. Sunt putini bloggeri care castiga din linkurile de afiliat puse in articole … Dan Dragomir, mvRadu , Zoso …

  3. Inca mai exista romani atat de idioti incat sa creada ca exista black friday?
    Raspund tot eu, DA, exista! Aproape 22 de milioane…

    1. :)) mai exista BF avand un procent la fel de mic ca cei care nu cred…eu mi-am luat un router wireless anul trecut foarte bun la un pret de 30 de ron acum e peste 80…si lunile trecute le fel. Trebuie sa fii foarte abil in citirea preturilor, fiindca inselaciunea e la tot pasul. Doar zilele astea am vazut cum au oscilat in sus si in jos preturile anumitor produse…deci nu e chiar afacere daca nu ai urmarit pretul unui produs, sa iei dupa ce apare pe eticheta.

      1. Poti avea “black friday” in fiecare zi cu putina cercetare a internetului.
        De exemplu eu am cumparat de pe ebay un ultrabook cu mai putin de 500 de euro, iar in magazinele din Romania costa in medie 35 milioane.
        Un tv es6710 de 37″ m-a costat 350 de euro. In magazine nu-l gasesti sub 32 mil. Si am multe alte produse sau obiecte cumparate online la preturi cu cel putin 30% mai mici decat in oricare magazin(chiar si online) din Ro.
        Trebuie doar putina rabdare in cautarea pe internet, pe site-uri precum ebay, amazon, etc…
        Pe mine ma supara ca romanul e atat de credul incat sa cada in aceasta capcana “black”. Si daca ar fi numai asta, dar nu e…

        1. uite si eu imi doresc un google nexus 5 🙁 insa este exorbitant cu 100 si ceva de euro mai mult in Romania…sper daca ma decid ca merita investitia sa-l aduc din Germania ma ajunge cam 1600 de ron.

          1. Intre noi fie vorba, prefer un samsung s4 unui nexus 5, iar pretul e cam acelasi. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.