Știm cu toții povestea portcontainer-ului care a blocat canalul Suez.
Egiptul solicită companiei care deține nava 1 miliard de dolari despăgubiri, așa că până la clarificarea situației a blocat acțiunile navei în cauză.
Din cate am văzut eu prin diverse porturi, pe nave de dimensiuni similare, niciodată navele nu parcurg porțiuni restricționate pe cont propriu. Aici apare obligativitatea de a avea la bordul navei un pilot, care deservește arealul problematic și este pregătit pentru a conduce o astfel de navă.
Aici apare diferența pe care o observ eu. Nu cred că nava Ever Green parcurgerea Canalul Suez fără pilot, pilot care reprezintă autoritatea navală ce deservește zona, implicit statul Egipt în acest caz.
Oare Egiptul nu se grăbește să tragă concluzii pripite?
Oare echipajul a acționst de capul lui? Eu mereu am văzut că pilotul conducea nava (firește prin indicații date timonierului) sub directa atenție a căpitanului navei.
La cum aveam grija de mediu in in curand o sa sa mergem cu felinare pe cap ca minerii, ca e prea poluata MAMA NATURA.
Ca sa nu mai vorbim de zone extra-poluate unde nici ziua soarele nu se distinge bine, gen Beijing.