Ca sa raspund la o intrebare a lui Ratatouille, corpul navelor este etanj… nu are cum sa intre apa in cala pe deasupra nici daca se rastoarna cu susul in jos…fireste doar in cazul in care ar fi avariat invelisul exterior:
Acum depinde, dar in mod normalasa ar trebui sa se intample…acum sa nu intelegeti ca toate navele au posibilitatea de a-si scufunda puntea la fel ca nava care este folosita ca si doc plutitor…
merci! am bagat la cap! 🙂
iti place ce ai vazut mai sus :)? tare nu?
N-are teava de esapament? Este electric?
Dita mai “furnalul” cosul de fum dar e in partea turnului de control am impresia… majoritatea navelor de acum sunt cu motoare diesel.
Ma bucur ca ai inceput sa scrii despre pasiunea ta 🙂
Din pacate observ ca nu prea intereseaza si pe altii, fireste ca nu o sa renunt sa scriu despre asta… dar parca simti asa o chestie, dar asa e si in blogging e mai greu la inceput cu timpul si cu multa rabdare, da de aceste articole cine trebuie!
Făcear-ai cea mai mare navă din lume!
Iti dai seama ce calcule? Ce probleme apar… cand te afunzi in necunoscut! Frumos dar si dificil, foarte dificil.
Pato, acum blogul tau isi merita cu prisosinta numele, este cu adevarat cu blog pe apa. 😛 😀
Frumos articol, se vede ca iti place sa scrii despre nave…sincer nici nu stiam ca exista o asemenea nava doc, frumos!