Viata

La munca in ordine sau dezordine

Ei bine, au trecut si sarbatorile la fel de repede cum a trecut si 2012… ne aflam in 2013 si lumea isi reia activitatile obisnuite, asa am facut si eu.

Desi e miercuri azi, parca e prima Luni din an… m-am apucat de lucru, am lucrat azi la proiecte toata ziulica. Acum sunt in pauza si urmeaza sa ies in oras deci prelungesc putin aceasta pauza pentru relaxare si recreiere, reiau diseara poate finalizez proiectul asta pentru facultate.

Eu cred ca am avut un randament bun, am facut la calcule si tabele si am implementat ecuatii de nu mai stiu ce-i cu mine. Mai am putin, putin mai mult numai din proiectul asta dar fireste ca mai am si altele pe care sper sa le termin zilele astea.
Zic ca am avut un randament bun, avand in vedere modul meu criminal de lucru…cred ca am o munca codificata fiindca nimeni nu intelege nimic din cum imi expun eu ideile propria minte, am noroc ca imi da rezultatul corect.

Probabil am un mod dezordonat de lucru, in printscreenul de mai sunt sunt doar vreo 70% din toate ferestrele cu care lucram in acel moment. Lumea ar crede ca nu stiu nimic din ce am nevoie unde este fiind asa dezordonat, insa culmea este ca am o ordine foarte clara in dezordinea mea…pot numai sa ma gandesc si sa-ti spun la telefon exact unde am pus un lucru, un folder ori am facut o operatie intr-un excel, asta fireste daca e un lucru important si ma intereseaza. Am o memorie buna… si culmea e ca eu stiu mai bine cand ma intreaba cineva ceva unde e un lucru decat unul ordonat, care probabil ti-ar zice “Ar trebui sa fie acolo, el stie ca acolo ar trebui dar nu stie daca este cu certitudine”, ei bine eu stiu.

Si de precizat ca formele navelor se calculeaza in prealabil de a fi desenate…cam asta e proiectarea, multe calcule conform unor reglementari!

Tagged

27 thoughts on “La munca in ordine sau dezordine

  1. Felicitari pentru ca reusesti sa lucrezi cu atatea chestii in bara, eu deja cand ajung la 5 ma apuca ametelile…

    1. Sincer nu-i tocmai recomandat ce fac eu, insa mie imi iese… stiu mereu unde e un lucru cand am nevoie de el, asta daca nu a mai intervenit cineva peste mine, cand se intampla asta iese cu cearta!

  2. Dacă poți lucra așa e foarte bine .. să vezi că mai târziu o sa te ajute , pe când unii nu vor putea nici cu 2-3 🙂

    1. Cei drept toate imi erau utile, plus ca e ceva natural… nu mi se pare greu, poate pare pentru altii.

  3. Al naibii de codificata munca ta, Pato. Si daca era in chineza si imi era mai usor de descifrat ce se petrece acolo. 😀
    Unii se simt mai confortabil in dezordine, muncesc mai cu spor astfel, eu nu prea sunt ordonata cu documentele, fisierele din calculator si asta constituie un mare impediement in munca pentru anumite articole despre calatorii de exemplu. Pozele mele sunt imprastiate peste tot, ar fi o munca titanica sa le adun. Asta este si motivul pentru care nu au aparut multe dintre articolele despre vacanta mea in Croatia. 🙁
    Spor la treaba iti doresc! Ce harnicut esti. 😛

    1. Pai nu ai o ordine clara, ca mine in dezordinea generala? Adica mie mi se pare ca-s ordonat desi, realizez ca n-am ordine precum ceilalti, care sa arate atractiv :))

      1. Am mii de poze, nu prea mai e demult o ordine clara acolo. :)) Unele sunt in calculator, altele pe laptop sau pe stick. 🙁 Fiecare in alt folder. 😛

        1. Mai sa stii ca si pozele am idee unde trebuie sa caut :D, fireste ca si eu am foste multe si n-as putea sa zic ca e fix acolo…

    1. Nu, chiar merge bine treaba, pot sa iau pauze si sa revin in dezordinea mea ca stiu unde am ramas 😀

  4. Și când lucrez eu e la fel de dezordine (prin atelier), asta dacă privește cineva din afară, dar pentru mine e o dezordine aranjată, știu de unde să iau fiecare lucru 😛

  5. Conteaza rezultatul, daca esti mai dezordonat si iese bine, ce? Tot e bine!
    (si eu am n ferestre cu tot felul de tampenii cand stau la pc)

    1. da, cand esti pe cont propriu e perfect…
      Insa daca lucrezi intr-o societate si pleci in concediu, iar altcineva iti preia munca…iti pierzi concediul, dandu-i detalii pe mail ori la telefon? Ca la fiecare chestie intuitiva pentru tine, el nu va sti unde sau ce sa caute.

      1. Da, si asta e adevarat. Trebuie sa te gandesti si la ceilalti in cazul asta, insa atunci cand lucrezi tu, trebuie sa iti creezi mediul in care esti productiv.

  6. La multi ani Pato!
    oricat de ordonat esti atunci cand lucrezi faci mare dezordine – ca e vb de bucatarie, curatenie sau munca d ela job. si eu flutur hartiile, le intorc, le sucesc si peste 2 minunte iarasi caut o hartie care clar a ajuns dedesupt, dezordine totala :d

  7. Cred ca m-ar durea capul de la tabelele alea din excel, in rest si eu ma descurc destul de bine in dezordine. Mereu stau cu peste 100 de taburi deschise in Chrome si fel de fel de aplicatii deschise…

  8. Uaaaaiiiii, HORROR! :))) Adica, ce faci tu e uimitor, bravo tie ca te descurci. Zic ,,horror” pentru ca eu nu suport sa am prea multe ferestre/documente deschise, ma enerveaza la maxim. In anii trecuti, pentru unele proiecte, preferam sa imi scot la imprimanta articolele si tot ce aveam nevoie. Cu foile ma descurc bine, dar ecranul laptopului e si mic… Mi-ar placea un ecran imens pe care sa imi pot afisa concomitent cel putin 6-7 documente, in timp ce imi fac un proiect :)) 😀 Atunci as fi chiar ok.

    Oricum, mult spor sa ai!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.