Cugetari

Efectul “guma turbo” in marketing

aroma guma turbo
Celebra aroma a gumei turbo creste vanzarile?
Banuiesc ca toti ati intrat in magazine ale caror parfum de guma turbo, va imbie la cumparaturi.

Guma turbo are implicatie directa in vanzari?
Personal n-as zice ca mirosul de guma turbo intr-un magazin ma face sa scot mai usor banii din buzunare. Asta nu inseamna ca nu agreez faptul ca incinta are un miros placut si nu a depozit de chinezarii (care fie vorba intre noi un singur produs iti muta nasul).

Aroma de guma turbo este prezenta doar in magazinele cu staif?
Sistemul care produce acea mireasma costa ceva, insa banuiesc ca nu prea mult…in raport cu preturile practivate de magazinele in care am avut ocazia sa miros “esenta de guma turbo.

Ma intreb daca este vreun tratat de marketing asupra vanzarilor produse de “guma turbo”.

De ce guma turbo?
Fireste, guma turbo este “ciunga copilariei”. Acum nu stiu daca am mai intalnit gume cu acea aroma, insa mie imi inspira a chestii ieftine(guma in general este ieftina, si guma turbo era cea mai ieftina).

sursa foto

Tagged , ,

14 thoughts on “Efectul “guma turbo” in marketing

  1. unde ai simtit tu miros de guma turbo? :)))) in magazinele de renume in general miroase a vanilie, nu stiu de ce sau alte parfumuri care uneori iti taie respiratia, mai ales a mea care nu suporta orice miros 😀

  2. @Lilly, este vorba de celebrele odorizante CWS cu miros de gumă turbo. Mirosul inconfundabil il vei intalni in magazinele Adidas, Nike sau Inter Sport.

  3. Guma Turbo rules :). Mi-ar plăcea să apară din nou în cantităţi masive guma Turbo şi să vezi ce succes va avea.

    Cât despre miros, prin ce magazine din Brăila l-ai simţit?

  4. :)) N-am observat pana acum, dar nu m-ar mira 🙂 Mi se pare tare ideea, atata timp cat nu e toxic mirosul, ca cine stie din ce chimicale o fi facut

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *