Ne descurcam singuri sau apelam la un specialist?

Aici pot fi spuse multe, de la reclamele de prevenire cu instalatiile de incalizire iarna…pana la povestea mandrei mele.

Pachet Nexus 7

Mandra mea a achizitionat astazi o folie pentru ecranul telefonului personal si dimineata era destul de deranjata de faptul ca nu i-a reusit aplicarea acesteia.
Fireste am intrebat-o de ce nu a rugat comerciantul sa ii aplice folia, fiindca de obicei unii o fac gratis iar altii practica niste preturi decente 5-10 lei.

Eu personal cand mi-am luat folia am ales sa o aplice cineva la un centru de reparatii, fiindca am achizitionat-o online si evident nu imi trimiteam telefonul la ei pentru asta.
Consider ca este mult mai ieftin, eficient si calitativ sa apelam la cineva care face un lucru zi de zi, avand experienta pentru acel procedeu fiindca probabilitatea de esec este redusa, si pana la urma riscul financiar este minim.

Sa ne gandim cat pierzi la o aplicare a foliei pe telefonul personal 5-10 lei daca apelezi la specialist. Sanse de 99% sa iasa bine plus posibilitatea sa iti asigure schimbul ei cu una noua pe loc daca rateaza…operatiunea. Deci riscuri infime pentru tine sa pierzi bani.
Cat costa o folie daca ratezi aplicarea ei? Intre 15-70 de ron. La o probabilitate de 50% sa gresesti aplicarea ei deja pierzi mai mult decat daca ai fi platit cei 5-10 ron pentru acest seriviciu unui expert in aplicari.

Voi va calculati riscul!

Cred ca poate fi valabil in orice domeniu, un profesionist asigura garantia unui lucru bine facut, in timp util si intr-un buget care acopera orice risc.

Latest Comments
  1. Petre

    Cam ai dreptate … economisesti si timp si bani apeland la specialist.

    • Pato

      Dar nu toti gandesc asa, multi se bazeaza pe norocul incepatorului. Nu toti il poarta cu ei!

  2. Zina

    Înțelept ca-ntotdeauna! ☺

    • Pato

      Am mai incercat si eu marea cu degetul in domenii pe care nu le stapanesc si am ales sa invat din greseli, apelez cu incredere la specialisti.
      Nu oricine poate face la fel de bine, chiar daca pare usor, chiar daca lui ii ia foarte putin nu inseamna ca suntem capabili sa facem la fel ca ei.

  3. mihaela pojogu

    Am avut probleme cu un calorifer si cum specialistul chemat nu a mai venit am incercat noi sa schimbam garnitura pentru ca ne era teama sa mai asteptam inca o zi. De preferat e sa apelam la specialist, in general, uneori poti pierde garantia modificand de unul singur. Bine in cazul unei folii pentru telefon nu e cazul.
    Primavara frumoasa, Pato!

  4. Andreea

    risti mult mai putin apeland la un specialist, care din asta traieste si asta face zi de zi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: