Ne ia la misto!

>


Doamna Elena Gabriela Udrea(Cocos) avand titulatura de Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului doreste sa lanseze un nou brand de tara , ca cel vechi se pare ca a expirat “Romania land of choice” in care s-au investit sume destul de mari pentru al promova in mass-media la nivel international, acum oare vine face o conferinta il lanseaza si gata asta e ? Eu sincer nu cred , iar va trebui sa il promovam pe asta nou iar cel vechi va fi uitat si uite asa am aruncat niste bani pe fereastra cand puteam sa-i dam de pomana unui popor sarman ca Romania(glumeam fireste).
Ma intreb oare marile firme isi schimba anual sloganurile sau brandurile ? Fireste ca nu ei spre deosebire de noi mai si gandesc . Ii intereseaza atat profitul dar mai ales la pierderile , ce ar fi ca Nike sa isi schimbe sloganul “just do it” .
In al doilea rand sloganul este slab si vag in acelasi timp primul era cum era chiar de apreciat dar asta , asta e apa de ploaie , aflam de la R.M. Anne-Marie Blajan HotNews.ro ca ar putea fi “Explore the Carpathian Garden” da stiu ca multi veti spune dar ce au Carpatii ca sunt frumosi, atractivi; super OK! Dar exista acest dar, lantul muntos Carpati de origine Alpina trece din pacate si prin alte state oare turistii vor zice hai sa mergem in Carpati in Romania ca acolo e gradina aia de care ni se aminteste sau vor vrea sa merga in Cehia, Slovacia, Polonia, Ucraina, Serbia sau mai stiu eu unde !

Latest Comments
  1. Geaxi Marius

    >Peste zece ani o sa apara o harta cartografica si romania nici macar nu o sa fie pe ea. asa de amarati suntem.

  2. Pato Basil

    >eu zic ca reusim noi sa ne facem auziti daca nu prin bune macar prin rele!!! publicitatea buna sau rea tot publicitate este , parca.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

%d bloggers like this: