Bani

Intreaba publicul

V-ati uitat banuiesc la fostele editii “Vrei sa fii miliardar?”, am observat ca au inceput acelasi format… insa mai sarac, acum te fac doar milionar(stiu ca s-a schimbat Rol cu Ron).

De ce am optat intreaba publicul?
M-am gandit ca mai multe minti luminate pot face o chestie mult mai buna decat una luminata cu lanterna, pagina cu pagina… Economia de piata se bazeaza pe cei multi si saraci, cei putini si bogati nu cumpara reviste de business, eventual scriu carti despre succesul lor, despre ce au visat cu un an inainte sa se apuce sa scrie cartea, fireste carti pe care le vand cu 100-200 de dolari fiindca iti ofera cheia reusitei lor(adica ii usureaza pe fraieri de bani).
Ce vreau sa intreb este:
Cum ar putea sa fie promovata intr-un mod eficient si de ce nu inedit o revista de business romaneasca?
Este vorba despre Revista BIZ, care deja s-a implicat in social media sustinand Social Media Summit, editiile Timisoara, Cluj Iasi si Sibiu, sau Social Media Summer Camp ori #bizamsterdam.

Revista Biz are drept target publicul tanar, intre 20-40 de ani, dispus sa incerce o careira antreprenoriala.
Daca voi ati fi responsabili de publicitatea, de raspandirea si consilidarea Brandului Biz ce ati face?
Revista Biz apare atat ca format clasic tiparit o data la 2 luni cat si in format digital, insa dupa cum stiti formatul clasic de oricefel incepe sa aiba probleme din ce in ce mai serioase. Cum ati incerca sa faceti sa se vanda mai bine revista tiparita?

Momentan sunt putin in lipsa de idei de asta apelez la intreaba publicul, in cazul de fata 50-50 nu merge fiindca nu am solutii si suna un prieten cred ca am sa o las spre finalul concursului!

Articolul participa la o campanie Blogal Initiative

Tagged , ,

14 thoughts on “Intreaba publicul

  1. Simplu, daca tot e pentru tineri, sa se incerce o promovare in cadrul liceelor sau facultatilor .
    Daca ar fi dupa mine, as angaja cativa tineri, le-as oferi cateva bonusuri pentru ca acestia sa promoveze revista prietenilor lor si tot asa . Gen programele de afiliere sau piramida 🙂

    1. Ar fi ceva sa o distribuiasca la educatie antreprenoriala in licee ca material didactic gratuit… insa faza cu programele de afiliere si revista nu prea am inteles-o… adica sa ii faca pe tineri sa ii convinga pe altii sa se aboneze si sa primeasca un comision?

  2. Pato, eu nu accept asemenea greseli. E de fapt, VREI SA FII MILIONAR! Ca am trecut si noi la Leii Grei 🙂

    PS: Daca as fi la o intrebare finala, adica pentru o suma mare nu as apela la public.

    1. citeste de mai multe ori primul paragraf… sa vezi ca n-am gresit nimic :), poate te-ai grabit tu sa citesti. Pai sunt unele chestii pe care lumea din public le stie si aia de acolo am vazut ca sunt habarnisti! se intampla… dar ala e orientativ.

      MadMike dar o idee de a promova revista ai? orice…ei asteapta “ceva din afara cutiei”

    1. daca castig marele premiu, dau cate o “tableta” la fiecare care a avut o contributie in acest articol!
      Daca castig un telefon nu prea am cum sa-l impart:)), trebuie sa-l fac intai mai multe :(( si e cam nasol, pacat de munca alora de au lucrat la el.

      Te bagi? publicul evita sa ma ajute…?

  3. nu e chiar ușor… publicul tânăr nu mai e atât de atras formatul clasic, tipărit. probabil cu o campanie de publicitate, foarte bine pusă la punct, astfel încât să atragă atenția și celui mai adormit, să stârnească curiozitatea lor și să aibă subiecte tari, exclusiv pe print (eventual anunțate și bine promovate în online). În fine… e ora 1 și 20… nu sunt tocmai în formă :D.
    Dar zi și tu că e bine, ca răsplată a efortului depus la orele astea 😛

    1. E foarte bine, multumesc! ai o “tableta” de la mine daca ma clasez in primele 2 locuri 😀

    1. multumesc pentru parere, Zina!
      Si online cum ar trebui sa se faca mai cunoscuti?
      Sa faca niste concursuri in care sa puna la bataie tablete, laptopuri sau gadgeturi care sa le permita doritorilor sa urmareasca pe internet Revista?

  4. Dat fiind ca au ca target publicul tanar doritor de o cariera antreprenoriala, ar putea organiza din timp in timp (anual sau de doua-trei ori pe an) concursuri. Castigatorului sa i se sponsorizeze o idee de afaceri. In cadrul revistei tiparite ar putea sa apara cele mai inovatoare idei, iar publicul ar putea vota online (Sponsori nu stiu cum se gasesc, dar na).

    E o idee buna si publicitatea prin licee/facultati. Eventual un mic discount daca se aboneaza un anume numar de elevi la revista tiparita.

    1. multumesc Iulia ar fi buna chiar si asistenta/consultanta gratuita pentru intocmirea unui proiect serios de afaceri, fiindca si asta costa foarte mult.

  5. Media tiparita nu a murit inca si nici nu cred ca se apropie de final inca. E adevarat ca online-ul vine ca o furtuna din spate insa exista inca zone pe care nu le poate acoperi pe deplin.

    Ce as face eu? In primul rand ar putea incerca sa distribuie continut unic exclusiv in formatul tiparit. Ar putea incerca distribuirea de materiale odata cu revista, asa cum fac multe alte publicatii. Ar putea sa incerce o combinare intre online si offline. De exemplu, o campanie online care presupune cumpararea revistei sau a unui abonament. Ar putea include in revista continut dedicat celor care doresc sa devina antreprenori. Ar putea sa se apropie mai mult de mediul universitar.

Leave a Reply

Your email address will not be published.